POSAO U mojim poslovima praksa se pretače u uzrok i posledicu jednog romba večno prisutnog i u pokretu. Detektiva očajnički pogled pred sumrakom nesvakidašnjim. Rukopis brz potez brz preko slatkog dana koji će doći a ja ga neću videti. Ali most ne nipošto most ni signali za izbavljenje iz utvarnog lavirinta. Eventualno nevidljive rime i rime oklopljene oko jedne infantilne igre, sigurnost da ona sanja. Poezija što možda zastupaće mi senu u danima dolazećim kad budem samo ime a ne čovek koji je džepova praznih lutao i radio po klanicama starog i novog kontinenta. Uverljivost tražim a ne trajnost za romanse koje devojkama veoma konkretnim sačinih u čast. I milost za moje godine dok ne navršim dvadeset šest. PERIKE BARSELONE Samo želim da pišem o ženama iz pansionâ Petog distrikta na način realističan i ljubazan i pošten da moja majka kad me pročita kaže zaista je tako a ja onda najzad mogu da se smejem i da otvorim prozore i pustim da uđu perike boje. * Košmar počinje tamo, u toj tački. Nadalje, iznad i ispod, sve je deo košmara. Ne meći ruku u tu vazu. Ne meći ruku u tu đavolju vazu. Tamo počinje košmar i sve što tamo činiš na leđima će ti poput grbe izrasti. Ne približavaj se, ne vrzmaj se oko te pogrešne tačke. Sve i da istinske svoje ljubavi usne u cvatu ugledaš, sve da kapke u cvatu ugledaš koje želeo bi da zaboraviš ili povratiš. Ne približavaj se. Ne vrzmaj se oko te greške. Ne miči prste. Veruj mi. Jedino košmar niče tamo. Sa španjolskog preveo Dušan Vejnović