Koliko daleko um steže
dan otpočinje surfom na elektromagnetnom talasu
frontalno prema atlasu, centralno desničarski filtriranom
ti si u pjesmi, kritički, s nasladom, jezikom je, ona te zavodi
san otpočinje surfom na /enter/ elektromagnetnom talasu
dešava se /searching/ izvan vidnog polja, prostora, vanmaterično
droga u banama, erotična ekonomija, idila ludila, dualizam,
threesome, zamišljam, mogla bih umrijeti, zamišljam poetizovano
cvijeće, zemlja /prozori se otvaraju, refleksije sebe-se prelamaju/
dnevnik je cenzurisana monodrama samoljublja, pišem si ti
ostaje 26 hiljada rezultata, barbare delać, koja je i santa barbara,
šta joj se hoće, likuje, google me kao alchajmer, selektivno
širenje vidika sa dvogledom naopačke nije slučajna greška
doza banalnosti u ovim stihovima je klišeizirana i
svaka slučajnost sa izvornim događajima je namjerna
U novom izdanju
discover YOUR WILL
gradovi su noću proizvod fantazije
počinje tamo gdje prestajem biti
gdje se kotrljaju svjetla u ritmu tijela
letpir sam koji od latica cvijeta pravi
novu galaksiju: bijelu i paperjastu kao
dah, imamo sve vrijeme novog svijeta u čas
u kojem pravim veliku kućicu za lutke
ucrtavam sunce i srećnu porodicu kao djeca
kod pedagogice pred školu, prolazim kroz
polarna je noć oblačim se i liježem,
nastavljam gdje sam stala,
u očekivanja su utkali
teorije zavjere, velika stvar,
između potopa koji će uslijediti baš kao što je
novi talas zapljusnuo francusku kad je
bio potreban, poželjan, kao da je dovoljno
jednostavno, zagonetke su mitologija
u drugom sazvežđu jedu sladoleum i misle
pozorište u kući, prostor je sudar vremena i bića,
ogledam se u sjajnim ukrasima jelke
ispod koje nijesu pokloni, i svi oko mene su
superlativi u prvom licu od kojih mi se vrti
satelit me prati u stopu, kupamo se u znoju
noć je ista kao prethodna kao naredna kao
vetrenjače i lale, neko je sve lijepo dekorisao
tamo negdje, oduvijek sam željela biti
vanzemaljka, imati mnogo usta i vitke noge
Sadržaj koji (p)odr(a)žavamo
u gradskom prevozu perverzno prevezeni u više verzija versifikacija
ufiksirani u sjedišta, voajerski prisno priljubljeni uz staklo, ostavljamo intimnu auru znoja
poglede na ljude koji žure, svađaju se ili se ljube, i sve izgleda kao nova osjećajnost
prosječan dan sa idejom kako da zaobiđem pogled vaš, njihov, introspektivan,
lica se rastaču na bulevarima, izložba grimasa utisnutih na prozor, dok mi misao zapinje
negdje između autobuskog stajališta i očnog dna koje bi da apsorbuje prizor: nijemi krik
prepoznajem brehtov v-efekat
i
očekujem spoznaju
ona kaže da očekuje spoznaju
.
.
.
.
fragmentarnost, decentralizacija, fleksibilnost,
premiještanje, fluidnost, deformacija,
frigidnost, dezintegracija, mobilnost
ostermeier vidi kao krizu sadržaja
možemo li se ljubiti angažovanim jezicima
i bez
pljuvačke
Tomorrowland
great people of tomorrowland
bez rata bez nacije, klaberi globalizacije
pozitivni ekstrem-
isti razuzdanih hormona s očevom penzijom
na bolovanju zbog puberteta i propisanog
eliksira mladosti u noći hipotetičke pretpostavke
obećana zemlja
za lsd ili thc raj u duginim bojama
pornografski diznilend uz sve to
vatromet, hitac u nebo
ekstaza na putu je i katarza
što god to značilo
eat sleep rave repeat
nervi prikopčani iglom na adrenalinski elektrošok
pa skok, bit vatra dim
amnezija fleš gori pod nogama hieronymus bosch
vlažne afrodite sipaju promo piće
ukusa sterilne višnje
eat sleep rave repet
eksplozivna muzička mašinerija proizvodnja nadražaja
internacionalnog voajerskog spektakla
comeback dionizije je je jeah
haluciniraju da su u
stimulans za
afrodizijak i to
euforija i znoj
eat sleep rave repeat
reflektori korektori fotošoperi
našmrkani miki faust trans šilja i paja dr patak
martin garrix diesel matrix i pocijepani converse
underground establišment
kakofonične radijacije drmusaju oblake
raketno gorivo i oksidans
dan dance bez pauze noć dan
gotičko plastične konstrukcije
pseudonim superstar
samo kinky klikni play
štimug doštrumfovan za štrof
paralelne dimenzije blještavijih vasiona
bez gravitacije koordinisane margine transcedentacije
eat sleep rave repeat
freaking fucking
bauk
Hop on Hop off
natmureni oblaci obilaze turiste
tip kao vrsta karaktera
sendvič obmotan zaštitnom folijom
grmljavina se meškolji nebom
kako se zove ovaj dvospratni autobus
sa otvorenim krovom
predviđen za panoramske izlete
Auschwitz prije ručka
doček Nove godine nakon
kiša ispira tjemena
valjda mi nešto padne na pamet
druga rata ratuje sa zdravim mozgom
kaže li se turistička voditeljica ili žena vodič
zgodna da, isplativo
Jules kaže Gwen: Are women going backwards
going forward? na blogu dodati
žensko dupe apeluje oku
među izgrebanim zidovima
osjećam Poison Christian Dior
želim da provocira bensedinske kauče
transparetno kroz prozor u svijet
da otkriva intrigu, nafilovanu rafiniranom
mazohističkom molbom
šamar je pokretač, logor otvarač
govor direktan udarac da bi se
osjetilo novo iskustvo
carpe diem se prostituiše kao
banalan jednokratan izgovor
prostitutke se žale na sve nekulturnije mušterije
prostituke se hvale jer je prostituisanje
liberalno kulturno i demokratski poželjno
Auschwitz živi kao talent šou
za preduzetnike, blogere, avio kompanije
i naročito nastrane investitore
koji održavaju pande, i sve umiruće vrste
koliko puta je voditeljica ponovila istoriju
koliko je prilagodila svojoj memoriji
koliko zidovi nijesu opomena
već lavirint birokratije kao takve
stopala su otekla od šetnje
izlaz je način da se sve ponovi
još jednom, ali bolje
smisliti tweet o nekom hitlerovom propustu
brkovi su izigrani
treba uskomešati osvetničku žuč
kao Poison koji je snažniji
ali drugi put, opraštam se od voditeljice
zagrljaj bi mogao biti prisniji
dosada je nesvarljiva i uz sendvič
vrijeme kao da je odustalo od budućnosti
i teče jednoobrazno going backwards
going forward jednoobrazno going u mjestu